Wyszukiwarka opisów zawodów - Powiatowy Urząd Pracy w Pucku


Wyszukiwarka opisów zawodów

Nazwa: Technik reklamy
Kod: 333907
Liczba odwiedzin: 720
Synteza: Organizuje i prowadzi kampanie reklamowe dla radia, telewizji, prasy lub portali internetowych; tworzy teksty, hasła reklamowe i scenariusze reklam; przygotowuje strategie reklamowe; bierze udział w produkcjach reklam tekstowych, dźwiękowych, fotograficznych i filmowych; przygotowuje oferty usług reklamowych; promuje oraz sprzedaje usługi reklamowe; bada i ocenia skuteczność i efektywność reklamy; sporządza budżet kampanii reklamowej.
Zadania zawodowe:
  • planowanie strategii reklamowej; zarządzanie i realizacja kampanii reklamowej;
  • organizowanie i tworzenie produkcji materiałów tekstowych, fotograficznych, filmowych i dźwiękowych na potrzeby kampanii reklamowej w radio, telewizji, prasie, na portalu internetowym;
  • tworzenie tekstów, haseł reklamowych i scenariuszy reklam;
  • gromadzenie informacji o potencjalnych odbiorcach usług reklamowych oraz analizowanie rynku potencjalnych odbiorców usług reklamowych;
  • promowanie oferowanych usług reklamowych, rozsyłanie ulotek, folderów itp. prezentujących firmę oraz wyszukiwanie klientów zainteresowanych usługami reklamowymi;
  • prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi klientami;
  • przekazywanie informacji o: zakresie świadczenia usług, warunkach organizacyjnych i finansowych, dotychczasowych osiągnięciach agencji reklamowej;
  • organizowania sprzedaży reklamowej, zakupu powierzchni i czasu reklamowego;
  • ustalanie zakresu usługi, środków realizacji, zakresu współpracy z klientem przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z usług reklamowych oraz zawarcie z nim umowy;
  • badanie skuteczności i efektywności kampanii reklamowej lub przekazu reklamowego;
  • gromadzenie informacji o firmach konkurencyjnych (zakres działania, siła konkurencji, sposoby działania);
  • przekazywanie informacji o nowych formach pozyskiwania odbiorców, promocji usług reklamowych oraz usprawnienia wykonywania zleceń;
  • rozwijanie własnych kompetencji zawodowych oraz aktualizacja wiedzy z zakresu nowych metod reklamy i jej promocji;
  • przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
Dodatkowe zadania zawodowe:
  • tworzenie nowych propozycji kampanii reklamowych na podstawie znajomości rynku usług reklamowych.

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę