-
Załączniki
-
Realizowane projekty PO WER
Realizowane projekty PO WER.pdf 225 KB
-
Realizowane projekty RPO
Realizowane projekty RPO.pdf 298 KB
-
Program po wer II
Program po wer II.pdf 226 KB
-
Ponowny start II
Ponowny start II.pdf 310 KB
-
Program regionalny Gryf
Program regionalny Gryf.pdf 193 KB
Zrealizowane programy współfinansowane ze środków UE - Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Szkolenie pn. "Kurs F-GAZY, lutowanie z egzaminem UDT" w ramach Projektu „Zatoka możliwości II”
Szkolenie pn. "Kurs F-GAZY, lutowanie z egzaminem UDT" w ramach Projektu „Zatoka możliwości II” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Weryfikacja konta organizacji oraz dodawanie reprezentanta
Weryfikacja konta organizacji na portalu praca.gov.pl przy wsparciu urzędu pracy ma na celu potwierdzenie prawa wnioskodawcy do reprezentowania organizacji. Reprezentant wnioskujący o weryfikację konta organizacji uzyskuje status reprezentanta zweryfikowanego i może samodzielnie załatwiać sprawy oraz weryfikować konta pozostałych reprezentantów.
Podstawą do tego by dodać reprezentanta lub zweryfikować konto organizacji jest posiadanie na portalu praca.gov.pl zweryfikowanego konta osobistego właściciela firmy lub osoby uprawnionej do reprezentowania organizacji. Do tego niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Po zarejestrowaniu osobistego konta na portalu praca.gov.pl, aby możliwe było zalogowanie się do modułu i korzystanie z jego usług oraz zasobów, w celu uwierzytelnienia konta należy zalogować się przez login.gov.pl (np. profil zaufany) lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Ze szczegółowymi informacjami można się zapoznać na praca.gov.pl sekcja FAQ – najczęściej zadawane pytania.
Weryfikacja konta organizacji
W celu weryfikacji konta, należy złożyć wniosek elektroniczny: PGP-WKOKR za pomocą portalu praca.gov.pl. Wniosek powinien być złożony w imieniu organizacji (wybór organizacji w prawym górnym rogu poprzez pole „Kontekst") oraz podpisany przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi (np. CEIDG, KRS).
Wniosek dostępny jest po zmianie „Kontekstu" na stronie głównej portalu praca.gov.pl w Usługach elektronicznych Urzędów Pracy w zakładce – Wnioski o usługi
i świadczenia z urzędu – Wnioski pozostałe. W sytuacji braku pola „Kontekst" w górnej części strony należy skontaktować się z Urzędem.
W przypadku sprawowania funkcji reprezentanta organizacji, która nie widnieje w żadnych ogólnodostępnych rejestrach wymagany jest dokument potwierdzający umocowanie tej osoby – np. pełnomocnictwo, mianowanie, powołanie. Do wniosku należy dołączyć dokument podpisany elektronicznie lub dostarczyć oryginał do Urzędu.
Brak podpisu osoby uprawnionej uniemożliwi weryfikację.
Dodawanie reprezentanta
Dodatkowo w przypadku wnioskowania o dodanie reprezentanta organizacji, którego umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy – do wniosku należy dodać załącznik z upoważnieniem/ pełnomocnictwem (do pobrania poniżej). Aby móc dodać reprezentanta organizacji winien on także posiadać uwierzytelnione konto osobiste na portalu praca.gov.pl.
Brak podpisu osoby uprawnionej uniemożliwi weryfikację reprezentanta organizacji.
W przypadku braku możliwości wyboru kontekstu organizacji należy zwrócić się z wnioskiem o weryfikację konta za pomocą portalu praca.gov.pl: wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – pismo do urzędu (PSZ-PU):
We wniosku należy podać dane identyfikacyjne organizacji tj. nazwę oraz NIP. Wniosek winien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi (np. CEDiG, KRS). W przypadku działania reprezentanta organizacji na podstawie pełnomocnictwa do wniosku należy dołączyć dokument pełnomocnictwa podpisanego elektronicznie (zgodnie ze wzorem dostępnym poniżej).
Na podstawie wniosku PGP-WKOKR złożonego przez portal praca.gov.pl pracownik Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku dokona weryfikacji konta organizacji oraz doda reprezentanta organizacji, co jednocześnie będzie uwidocznione w systemie praca.gov.pl.
Wnioski rozpatrywane są na bieżąco.
W celu sprawdzenia statusu złożonego wniosku należy wybrać organizację za pomocą pola „Kontekst" oraz wejść w zakładkę sprawy – stan spraw:
II edycja konkursu na najlepszy biznesplan pn. "Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim"
II edycja konkursu na najlepszy biznesplan pn. "Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim"
Zapraszamy uczniów ostatnich klas szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Pucki do udziału w II edycji konkursu na najlepszy biznesplan pn. „Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim".
Jeżeli planujesz rozpoczęcie własnej działalności, masz koncepcję i pomysł na biznes możesz otrzymać dofinansowane w wysokości 20.000 zł i szansę na dodatkowe 30.000 zł z Powiatowego Urzędu Pracy po ukończeniu szkoły.
Ponadto możesz uzyskać indeks Kaszubsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej.
Wystarczy napisać biznesplan i przedstawić swój pomysł komisji. Przed złożeniem wniosku jest możliwość skorzystania z bezpłatnych warsztatów i konsultacji prowadzonych przez doradców zawodowych z Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku. Informacje dostępne są w szkołach.
Druki poniżej.
—
5 pozycji na stronie