Публикатор

Program aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi

Logo całe plus CAZ










Powiatowy Urząd Pracy w Pucku pozyskał środki finansowe na realizację Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi. Przedsięwzięcie jest finansowane ze środków Funduszu Pracy z rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Kwota przyznanych środków wynosi 200,0 tys. zł.                    
 
 
Okres realizacji programu:   1 czerwiec 2019r .   – 30 marzec 2020r.
 
Planowana jest aktywizacja 19 osób bezrobotnych:
  • organizacja szkoleń indywidualnych -  7 osób;
  • refundacja dla pracodawców na stworzenie lub doposażenia stanowiska pracy- 6 osób;
  • dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej – 6 osób.
 
Program zakłada minimalny poziom efektywności zatrudnieniowej na poziomie 96,7%.
Formy wsparcia wyszczególnione w ramach programu będą realizowane do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jego realizację.
 
Z wyżej wymienionych form wsparcia mogą korzystać pracodawcy i przedsiębiorcy z terenu powiatu puckiego oraz osoby bezrobotne zarejestrowane tut. urzędzie pracy. Formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w zakładce: Urząd -  Dokumenty do pobrania.
 
 Kompletne wnioski należy składać w sekretariacie PUP, w pokoju nr 17. Dodatkowe informacje można uzyskać osobiście w siedzibie PUP: - szkolenia pok. 15,
- dotacje i refundacje  pok. 13
oraz telefonicznie pod numerem 586732473.

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Szkolenie pn. "Kurs F-GAZY, lutowanie z egzaminem UDT" w ramach Projektu „Zatoka możliwości II”

Załączniki

Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT
Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT.pdf 251 KB
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT.pdf 300 KB
Załącznik nr 2 Podstawowe informacje dot. uzyskania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS
Załącznik nr 2 Podstawowe informacje dot. uzyskania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS.pdf 383 KB
Załącznik nr 3 Formularz Oferty szkoleniowej FEP
Załącznik nr 3 Formularz Oferty szkoleniowej FEP.doc 219 KB

Szkolenie pn. "Kurs F-GAZY, lutowanie z egzaminem UDT" w ramach Projektu „Zatoka możliwości II” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

Załączniki

Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT
Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT.pdf 251 KB
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT.pdf 300 KB
Załącznik nr 2 Podstawowe informacje dot. uzyskania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS
Załącznik nr 2 Podstawowe informacje dot. uzyskania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS.pdf 383 KB
Załącznik nr 3 Formularz Oferty szkoleniowej FEP
Załącznik nr 3 Formularz Oferty szkoleniowej FEP.doc 219 KB
Unieważnienie postępowania F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT
Unieważnienie postępowania F-GAZY lutowanie z egzaminem UDT.pdf 265 KB

Szkolenie pn. "Kurs masaży twarzy (KI)"

Załączniki

Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs masaży twarzy KI
Zaproszenie do składania ofert szkoleniowych Kurs masaży twarzy KI.pdf 591 KB
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs masaży twarzy KI
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia Kurs masaży twarzy KI.pdf 2295 KB
Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy Fundusz Pracy 2025
Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy Fundusz Pracy 2025.doc 105 KB
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Kurs masaży twarzy
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Kurs masaży twarzy.pdf 748 KB

Weryfikacja konta organizacji oraz dodawanie reprezentanta

Weryfikacja konta organizacji na portalu praca.gov.pl  przy wsparciu urzędu pracy ma na celu potwierdzenie prawa wnioskodawcy do reprezentowania organizacji. Reprezentant wnioskujący o weryfikację konta organizacji uzyskuje status reprezentanta zweryfikowanego i może samodzielnie załatwiać sprawy oraz weryfikować konta pozostałych reprezentantów.

Podstawą do tego by dodać reprezentanta lub zweryfikować konto organizacji jest posiadanie na portalu praca.gov.pl zweryfikowanego konta osobistego właściciela firmy lub osoby uprawnionej do reprezentowania organizacji. Do tego niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Po zarejestrowaniu osobistego konta na portalu praca.gov.pl, aby możliwe było zalogowanie się do modułu i korzystanie z jego usług oraz zasobów, w celu uwierzytelnienia konta należy zalogować się przez login.gov.pl (np. profil zaufany) lub kwalifikowany podpis elektroniczny.

Ze szczegółowymi informacjami można się zapoznać na praca.gov.pl sekcja FAQ – najczęściej zadawane pytania.

Weryfikacja konta organizacji

W celu weryfikacji konta, należy złożyć wniosek elektroniczny: PGP-WKOKR za pomocą portalu praca.gov.pl. Wniosek powinien być złożony w imieniu organizacji (wybór organizacji w prawym górnym rogu poprzez pole „Kontekst") oraz podpisany przez właściciela firmy lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi (np. CEIDG, KRS).

Grafika udostępniająca na stronie praca.gov.pl Wniosek o weryfikację konta organizacji
Grafika na stronie praca.gov.pl udostępniająca Wniosek o weryfikację konta organizacji


Wniosek dostępny jest po zmianie „Kontekstu" na stronie głównej portalu praca.gov.pl w Usługach elektronicznych Urzędów Pracy w zakładce – Wnioski o usługi
i świadczenia z urzędu – Wnioski 
pozostałe. W sytuacji braku pola „Kontekst" w górnej części strony należy skontaktować się z Urzędem.

W przypadku sprawowania funkcji reprezentanta organizacji, która nie widnieje w żadnych ogólnodostępnych rejestrach wymagany jest dokument potwierdzający umocowanie tej osoby – np. pełnomocnictwo, mianowanie, powołanie. Do wniosku należy dołączyć dokument podpisany elektronicznie lub dostarczyć oryginał do Urzędu. 
Brak podpisu osoby uprawnionej uniemożliwi weryfikację.

 

Dodawanie reprezentanta

Dodatkowo w przypadku wnioskowania o dodanie reprezentanta organizacji, którego umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy – do wniosku należy dodać załącznik z upoważnieniem/ pełnomocnictwem (do pobrania poniżej). Aby móc dodać reprezentanta organizacji winien on także posiadać uwierzytelnione konto osobiste na portalu praca.gov.pl
Brak podpisu osoby uprawnionej uniemożliwi weryfikację reprezentanta organizacji.


W przypadku braku możliwości wyboru kontekstu organizacji  należy zwrócić się z wnioskiem o weryfikację konta za pomocą portalu praca.gov.pl: wnioski o usługi i świadczenia z urzędu – pismo do urzędu (PSZ-PU):

Grafika udostępniająca na stronie praca.gov.pl Pismo do urzędu
Grafika na stronie praca.gov.pl udostępniająca  Pismo do urzędu


We wniosku należy podać dane identyfikacyjne organizacji tj. nazwę oraz NIP. Wniosek winien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi (np. CEDiG, KRS). W przypadku działania reprezentanta organizacji na podstawie pełnomocnictwa do wniosku należy dołączyć dokument pełnomocnictwa podpisanego elektronicznie (zgodnie ze wzorem dostępnym poniżej).

Na podstawie wniosku PGP-WKOKR złożonego przez portal praca.gov.pl pracownik Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku dokona weryfikacji konta organizacji oraz doda reprezentanta organizacji, co jednocześnie będzie uwidocznione w systemie praca.gov.pl.

Wnioski rozpatrywane są na bieżąco.

W celu sprawdzenia statusu złożonego wniosku należy wybrać organizację za pomocą pola „Kontekst" oraz wejść w zakładkę sprawy – stan spraw:

Zrzut ekranu ze strony praca.gov.pl przedstawiający sposób sprawdzenia statusu złożonego wniosku
Zrzut ekranu ze strony praca.gov.pl przedstawiający sposób sprawdzenia statusu złożonego wniosku

 

Załączniki

Wniosek reprezentanta o weryfikację konta organizacji (1)
Wniosek reprezentanta o weryfikację konta organizacji.pdf 104 KB
Wniosek reprezentanta o weryfikację konta organizacji
Wniosek reprezentanta o weryfikację konta organizacji.docx 13 KB
Wniosek reprezentantów o weryfikację konta organizacji (1)
Wniosek reprezentantów o weryfikację konta organizacji.pdf 106 KB
Wniosek reprezentantów o weryfikację konta organizacji
Wniosek reprezentantów o weryfikację konta organizacji.docx 15 KB

II edycja konkursu na najlepszy biznesplan pn. "Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim"

II edycja konkursu na najlepszy biznesplan pn. "Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim"

Plakat promujący konkurs pn. Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim

Zapraszamy uczniów ostatnich klas szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Pucki do udziału w II edycji konkursu na najlepszy biznesplan pn. „Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim".

Jeżeli planujesz rozpoczęcie własnej działalności, masz koncepcję i pomysł na biznes możesz otrzymać dofinansowane w wysokości 20.000 zł i szansę na dodatkowe 30.000 zł z Powiatowego Urzędu Pracy po ukończeniu szkoły.
Ponadto możesz uzyskać indeks Kaszubsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej.

Wystarczy napisać biznesplan i przedstawić swój pomysł komisji. Przed złożeniem wniosku jest możliwość skorzystania z bezpłatnych warsztatów i konsultacji prowadzonych przez doradców zawodowych z Powiatowego Urzędu Pracy w Pucku. Informacje dostępne są w szkołach.

Druki poniżej.

Załączniki

Regulamin konkursu
Regulamin konkursu.pdf 249 KB
Formularz zgłoszenia do konkursu
Formularz zgłoszenia do konkursu.docx 277 KB
Biznesplan
Biznesplan.docx 310 KB
Plakat promujący konkurs pn. Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim
Plakat promujący konkurs pn. Młodzieżowa Fala Biznesu w Powiecie Puckim.jpg 174 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display