Zadania zawodowe:
|
- kreowanie zagadnień i opracowywanie najwyższej jakości tekstów pod kątem językowym, sprawdzanie błędów językowych, eliminowanie potocznych sformułowań, itp.;
- rozwijanie serwisu internetowego pod kątem merytorycznym i technologicznym;
- selekcjonowanie informacji i przeprowadzanie codziennych przeglądów informacji na portalach informacyjnych w określonych obszarach tematycznych w celu pozyskania artykułów / treści do zamieszczenia w serwisie internetowym;
- obsługa CMS prowadzonego serwisu internetowego: zamieszczanie przygotowanych tekstów, grafiki i video w serwisach internetowych;
- przeprowadzanie i opracowywanie wywiadów oraz relacji z konferencji i innych wydarzeń, w celu zamieszczenia w serwisie internetowym;
- prowadzenie akcji promocyjnych oraz konkursów tematycznych opracowanych przez dział marketingu;
- współpraca z podwykonawcami i nadzorowanie prac związanych z materiałami dodatkowymi do tekstów, tj. grafika, video, muzyka;
- sporządzanie analiz i raportów dotyczących aktywności serwisu internetowego;
- odpowiadanie na pytania użytkowników;
- współpraca z innymi redakcjami portalu w ramach działań promocyjnych;
- współpraca z działem sprzedaży, wsparcie merytoryczne przy tworzeniu oferty handlowej (artykuły sponsorowane, kampanie reklamowe itd.).
|