Zadania zawodowe:
|
- prowadzenie, rozwijanie i optymalizacja projektów w obszarze dotyczącym doświadczenia użytkownika (user experience);
- analizowanie potrzeb użytkowników – w formie badań, analizy dostępnych wyników badań, analizy statystyk;
- gromadzenie i analizowanie wymagań biznesu, danych statystycznych;
- projektowanie na różnym poziomie szczegółowości: koncepcje, szkice, user flow (przepływ użytkowników), makiety/prototypy, user stories (historyjka użytkownika);
- testowanie swoich pomysłów (szybkie testy użyteczności, analiza danych ilościowych, testy AB);
- stałe opiekowanie się nad serwisami, analizowanie, projektowanie i skuteczne wprowadzanie ulepszeń zgodnie z metodyką przyjętą w organizacji;
- współpraca z grafikiem, zespołem programistów oraz interesariuszami biznesowymi przy opracowywaniu produktu;
- sporządzanie raportów i analiz z prowadzonych prac;
- przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa;
- podnoszenie umiejętności i kwalifikacji własnych;
- przestrzeganie zasad ergonomii, etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
|