Zadania zawodowe:
|
- tworzenie strategii rozwoju salonu odnowy biologicznej (celów krótko- i długoterminowych);
- pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie pozytywnych relacji z już istniejącymi;
- opracowanie strategii (norm) obsługi klienta;
- wybór metod odnowy biologicznej, w tym: odpowiednich kosmetyków, preparatów oraz urządzeń do określonych zabiegów z uwzględnieniem wskazań i przeciwwskazań lekarskich;
- organizowanie akcji promocyjnych salonu, tworzenie programów lojalnościowych i ofert specjalnych, planowanie pokazów, dni otwartych itp.;
- stałe monitorowanie działań w branży kosmetycznej i SPA (nowych metod odnowy biologicznej, preparatów kosmetycznych itp.);
- organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, udzielenie im wsparcia oraz dbanie o ich rozwój zawodowy;
- prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem salonu odnowy biologicznej;
- rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy z zakresu nowych metod odnowy biologicznej oraz technik relaksacyjnych;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|