Zadania zawodowe:
|
- zarządzanie klubem fitness ze szczególnym uwzględnieniem spraw administracyjnych i personalnych;
- realizowanie polityki sprzedaży kart członkowskich, wejściówek i promocji klubu fitness;
- opracowywanie i wprowadzenie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów klubu fitness;
- planowanie budżetu klubu fitness;
- określanie oraz zapewnianie wyposażenia klubu fitness;
- negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z dostawcami usług, mediów, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia klubu fitness oraz z podwykonawcami usług porządkowych, serwisowych itp.;
- nadzorowanie sprawności wyposażenia klubu oraz zgłaszanie uszkodzeń do serwisu;
- opracowywanie i wdrażanie procedur przestrzegania porządku i zapewniania bezpieczeństwa osobom ćwiczącym w klubie fitness;
- kierowanie zespołem pracowników, w tym instruktorami fitness, planowanie poziomu i struktury zatrudnienia, przeprowadzanie rekrutacji, adaptacji społeczno-zawodowej nowych pracowników, zapewnianie szkoleń, awansowanie oraz zwalnianie pracowników;
- określanie zadań pracowników, kontrolowanie ich realizacji, motywowanie i rozliczanie pracowników z wyników i czasu pracy;
- realizacja celów finansowych określonych przez zarząd klubu fitness;
- ponoszenie odpowiedzialności za mienie klubu fitness;
- przygotowywanie sprawozdań i prezentacji z działalności klubu fitness na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|