Zadania zawodowe:
|
- zarządzanie usługami kateringowymi z uwzględnieniem spraw pracowniczych, zaopatrzeniowych i administracyjno-technicznych;
- opracowywanie i wprowadzenie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów;
- planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań związanych z organizacją usług kateringowych, od przygotowania oferty i sprzedaży usługi po wykonanie usługi oraz jej rozliczenie z klientem;
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami dotyczącymi rodzaju usług kateringowych, menu, terminów, obsługi kelnerskiej itp.;
- akceptowanie menu kateringowego przygotowanego przez szefa kuchni;
- zamawianie produktów, surowców itp. oraz negocjowanie cen i warunków dostaw z dostawcami;
- kierowanie zespołem podległych pracowników, zwłaszcza kucharzy i kelnerów, opracowywanie grafików pracy zespołu z uwzględnieniem przepisów o czasie pracy, motywowanie i rozliczanie pracowników z czasu i efektów pracy, uczestniczenie w procesie naboru nowych pracowników, zapewnianie pracownikom szkoleń i nadzorowanie ich rozwoju zawodowego;
- kontrolowanie przestrzegania przez pracowników przepisów dotyczących higieny przyrządzania, przechowywania, transportu i podawania potraw oraz kontrolowanie posiadania przez pracowników ważnych książeczek Sanepidu;
- doskonalenie własnych kompetencji w zakresie organizacji usług kateringowych;
- realizowanie celów sprzedażowych usług kateringowych;
- dbanie o wizerunek firmy kateringowej;
- przygotowywanie sprawozdań i prezentacji na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|