Zadania zawodowe:
|
- zarządzanie operacyjne hotelem, w tym sprawami administracyjnymi, technicznymi i sprzedażowymi;
- realizowanie polityki sprzedaży i promocji hotelu;
- kierowanie zespołem pracowników, planowanie poziomu i struktury zatrudnienia;
- przeprowadzanie rekrutacji z uwzględnieniem potrzeb rozwojowych hotelu oraz niezbędnych własnych kompetencji pracowników;
- szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników hotelu;
- doskonalenie własnych kompetencji;
- opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów;
- wdrażanie procesów optymalizacji funkcjonowania hotelu, w tym optymalizacji kosztów;
- uczestniczenie w opracowaniu ofert dla klientów o statusie VIP;
- prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami np. z biurami podróży, organizatorami konferencji i szkoleń;
- dbanie o wizerunek hotelu;
- zatwierdzanie i podpisywanie wszelkich postanowień, zarządzeń, poleceń;
- dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa zarówno gości, jak
i pracowników;
- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|