Nazwa:
|
Kierownik placówki bankowej
|
Kod:
|
134605
|
Synteza:
|
Zarządza i koordynuje pracę placówki bankowej; kontroluje realizację planów krótko-, średnio- i długoterminowych, tworzy strategię placówki zgodną ze strategią i planami banku; odpowiada za kontakty, pozyskiwanie i obsługę klientów.
|
Zadania zawodowe:
|
- zapewnianie sprawnego, efektywnego i zgodnego z procedurami
i przepisami prawa bankowego funkcjonowania placówki;
- kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki na lokalnym rynku usług finansowych;
- realizowanie otrzymanych celów ilościowych i jakościowych placówki, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości obsługi klientów banku;
- zarządzanie placówką, w tym podległymi pracownikami;
- motywowanie pracowników i rozliczenie ich z wykonania postawionych zadań zgodnie z polityką banku;
- rekrutowanie pracowników do placówki, z uwzględnieniem celów strategicznych oraz wymagań kompetencyjnych;
- szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników placówki bankowej;
- doskonalenie własnych kompetencji;
- organizowanie i koordynowanie akcji marketingowych na rynku lokalnym;
- planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym;
- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami;
- pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami strategicznymi;
- zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
|
Dodatkowe zadania zawodowe:
|
- budowanie pozytywnego wizerunku placówki bankowej na zewnątrz;
- uczestniczenie w konferencjach i spotkaniach branżowych.
|