Zadania zawodowe:
|
- kierowanie bieżącą działalnością ośrodka;
- nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP, ochrony ppoż, ergonomii, ochrony środowiska, systemu HACCP;
- ustalanie i realizacja polityki finansowej ośrodka;
- zapewnienie właściwej organizacji pracy ośrodka;
- prowadzenie właściwej polityki kadrowej, w tym nadzór nad realizacją szkoleń podległych pracowników;
- właściwe dysponowanie środkami budżetowymi oraz innymi środkami finansowymi;
- wydawanie stosownych zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, poleceń służbowych dotyczących funkcjonowania ośrodka;
- przedstawianie sprawozdań, analiz, wniosków, planów działań i innych opracowań dotyczących działalności ośrodka adopcyjnego organom założycielskim;
- pełnienie funkcji administratora danych w związku z realizacją zadań ośrodka adopcyjnego;
- współpraca z organem założycielskim w zakresie bieżących spraw administracyjnych i finansowych wynikających z zadań statutowych ośrodka;
- współpraca ze środowiskiem lokalnym (podmiotami właściwymi w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, sądami rodzinnymi, podmiotami leczniczymi, itp.);
- budowanie pozytywnego wizerunku ośrodka;
- reprezentowanie ośrodka adopcyjnego na zewnątrz.
|