Zadania zawodowe:
|
- zarządzanie flotą pojazdów, w tym monitorowanie i zarządzanie aktualnym stanem floty samochodowej, planowanie i realizowanie zakupów i sprzedaży samochodów;
- sporządzanie budżetem związanym z funkcjonowaniem floty i nadzorowanie jego wykonania;
- dbanie o terminowe przeglądy i naprawy floty samochodowej, w tym powypadkowe;
- weryfikowanie, analizowanie oraz optymalizowanie kosztów obsługi floty;
- weryfikowanie umów transportowych pod kątem ich poprawności, ze szczególnym, uwzględnieniem zabezpieczenia interesów firmy;
- opracowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji kosztów oraz poprawy jakości i efektywności usług transportowych;
- przygotowywanie analiz dotyczących rentowności usług dostawczych;
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami oraz dbanie o utrzymywanie długofalowych relacji;
- organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników i udzielenie im wsparcia;
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników oraz kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy;
- rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy z zakresu organizacji transportu i zarządzania flotą samochodową;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
- zbieranie, analizowanie i wybieranie ofert leasingodawców (w przypadku, gdy firma leasinguje pojazdy);
- prowadzenie wymaganej dokumentacji, tworzenie umów, aneksów oraz nadzór nad ich realizacją;
- opracowywanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań transportowych.
|