Zadania zawodowe:
|
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingu sieciowego, pełnienie nadzoru nad jej realizacją oraz monitorowanie jej skuteczności;
- koordynowanie działań w zakresie marketingu sieciowego, przede wszystkim w zakresie budowania struktur współpracowników i handlowców;
- prowadzenie działań mających na celu zwiększanie rozpoznawalności marki na rynku;
- analizowanie i raportowanie efektywności działań marketingowych oraz monitorowanie rynku konkurencji, w tym organizowanie lub zamawianie badań i analiz rynku i konkurencji;
- przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu marketingu sieciowego;
- współpraca z wewnętrznymi jednostkami sprzedaży, agencjami reklamowymi i public relations oraz innymi kontrahentami w zakresie realizacji działań marketingu sieciowego;
- branie udziału w rozwijaniu portfolio produktowego (produktów dostępnych dla klientów w ramach sieci marketingowej);
- rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingu sieciowego wspierających sprzedaż, w tym z zakresu e-commerce (nowe sposoby wykorzystania Internetu w zakresie marketingu i sprzedaży);
- rekrutowanie nowych pracowników do firmy zgodnie z założeniami dotyczącymi rozwoju działu marketingu oraz wymaganiami kompetencyjnymi;
- zarządzanie pracą podległego zespołu działu marketingu sieciowego, motywowanie pracowników, kontrolowanie oraz ocenianie efektów ich pracy;
- planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników działu marketingu sieciowego;
- przygotowywanie sprawozdań i prezentacji z działalności działu marketingi na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|