Wyszukiwarka opisów zawodów - Powiatowy Urząd Pracy w Pucku


Wyszukiwarka opisów zawodów

Nazwa: Pracownik kancelarii tajnej
Kod: 411001
Liczba odwiedzin: 451
Synteza: Pracownik kancelarii tajnej prowadzi działania mające na celu rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie i zapewnianie obiegu oraz archiwizowanie materiałów niejawnych i materiałów o klauzuli „tajne" i „ścisłe tajne". Zajmuje się również przetwarzaniem dokumentów międzynarodowych klasyfikowanych „UE/NATO” oraz zapewnianiem prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych i ich dostępem dla osób upoważnionych.
Zadania zawodowe:
  • prowadzenie ewidencji dokumentów niejawnych w celu zapewnienia ich właściwego obiegu;
  • prowadzenie składnicy akt w celu gromadzenia i służbowego udostępniania zarchiwizowanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzenie ewidencji i przechowywanie niejawnych aktów prawnych w celu ich służbowego udostępniania i aktualizowania;
  • przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów i podzespołów niejawnych;
  • odbieranie i przekazywanie poczty niejawnej;
  • zapewnienie przestrzegania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • czynne uczestnictwo w realizowanych dostawach dokumentów i sprzętu;
  • sprawne rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych umożliwiające w każdej chwili ustalenie, gdzie znajduje się zarejestrowany materiał oraz kto i kiedy się z tym materiałem zapoznał;
  • przestrzeganie zasad etyki zawodowej, tajemnicy służbowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
Dodatkowe zadania zawodowe: Brak

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę